lørdag den 3. december 2011

Se hvad jeg fik :)

Havde fødselsdag i denne uge, og i dag kom mine forældre til hjemmebagte muffins og kaffe...og med gaver ! :)

Har længe gået og ønsket mig et par høretelfoner med de silicone-toppper som sidder ordentligt ind i øret og ikke falder ud. Så fik disse fine rød AKG med mikrofon (så de også kan bruges med iPhone). God lydkvalitet og anderledes design.



Samtidigt er jeg jo helt pjattet med Origins produkter. Har blandt andet deres Mega-Mushrum serum, perfekt til kombineret hudtype med T-zonen, og resten er fra the Perfect World. Har simpelhen været SÅ glad for den mærke i 3-4 år nu. Men man skal altid huske, før man kaster sig ud i et nyt produkt, først at prøve den og se om den passer til ens hud. Kender nemligt flere som spenderer hundredvis af kroner på noget som de ikke kan bruge fordi de ikke gad at tage en prøve først.

Og sidste år fik jeg en gaveæske fra min stedfar som indeholdt Ginger-perfume. Den blev jeg helt forelsket i - en varm duft, ikke for stærk til den daglig brug men samtidig heller ikke for let. Synes den passer både til sommer- og til vinterbrug. Så i dag fik jeg denne vidunderlige gave:


Jeg jublede !!! Og vi havde en meget meget hyggelig aften.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar