fredag den 25. november 2011

Things I can't live without

Som overskriften siger er der et par ting, jeg ikke kan leve uden. Og de hedder: Chanel pudder og Touche Éclat fra YSL. Og de begge blev færdige i går på samme tidspunkt! I dag har jeg så været en tur i magasin og fik fornyet indholdet i min make-up taske:
Chanel's pudder er den bedste jeg har haft indtil nu - usynlig men med en god dækkeevne, perfekt til hverdags brug. De har så forbedret emballagen og nu kommer den både med svampen, som giver en bedre dækning a-la let foundation, og med børsten hvis man hurtigt gerne vil friske ansigtet op. Desuden har dens fine etui fået en elastik så den ikke glider af hele tiden! Det er da bare fantastisk!

Og Touche Éclat er en must-have - den er sublim til at dække både mørke rande under øjnene og samtidigt fungerer som et dækstift. Dog skal man være sikker på at man har fat i den rigtige farve, som passer til ens hud. Min er nr.1 med rosa undertone, og den passer til min lyse hud.

Desuden fik jeg en prøve af parfumen Chanel nr. 5, som jeg aldrig turde at købe - tænkte duften vil være for "dame-agtig" til mig. Men nej, den er lige mig :) så den bliver hurtigt skrevet op på min ønskeliste.

Nå ja, har også bestilt en sådan én:
Billedet er taget fra www.arganmax.dk hvor man kan købe denne olie. Den bliver kaldt for Marokkos guld og skulle være god til hele kroppen og håret. Og jeg er for resten kommet frem til at ArganMax er af den højeste kvalitet. Den er koldpresset og der på den måde er beholdt flere vitaminer end hvis den skulle været fremstillet på en anderledes måde.

Jeg var så heldig at finde én på trendsales som sælger dem noget billigere. Du kan finde hende lige her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar